Viata ca stewardesa

AM RELUAT CU SUCCES CURSUL DE PREGATIRE PENTRU INTERVIUL CU ORICE COMPANIE AERIANA!

AM RELUAT CU SUCCES CURSUL DE PREGATIRE PENTRU INTERVIUL CU ORICE COMPANIE AERIANA!

Dupa aproape 4 ani am reluat organizarea celui mai complex Curs de Pregatire pentru Interviul cu orice Companie Aeriana. La sfarsitul lui aprilie 2013 puneam bazele primului curs de acest tip din Romania si Europa. Am scris continutul cursului, am pregatit timp de cinci zile 11 tinere minunate, tot la Cluj-Napoca, iar rezultatul a fost fantastic. La scurt timp jumatate dintre acestea au fost acceptate la companii precum Etihad Airways, flynas, Wizz Air, Kuwait Airways si Ryanair. Totodata, fiind cea care a venit in dmeniul aeronautic cu un astfel de curs de pregatire al candidatilor, am fost cooptata pentru a recruta stewardese si preda o perioada mai lunga de timp in cadrul a doua proiecte. Insa acum o saptamana am sustinut un nou Curs de Pregatire pentru Interivul cu Orice Companie Aeriana tot la Cluj, intr-un format concentrat, pe parcursul a trei zile. Cele 10 cursante au fost de nota 10, ca atare deviza proiectului a devenit “Te pregatim sa fii o Stewardesa de Nota 10 la interviu!” A fost un curs rezervat complet, la care au participat tineri din Republica Moldova, Ungaria si Romania. Am fost placut surprinsa sa primesc un interes atat de mare in ceea ce priveste acest tip de workshop. Cei 10 cursanti mi-au marturisit ca s-au inscris pentru a-si imbunatati cariera, pentru a pasi in lumea aviatiei. Avand majoritatea experienta de munca cu clienti, s-au prezentat cu multa incredere si curiozitate.

Lacramioara, fosta stewardesa Emirates

Cursul a inceput cu doua zile de predare a partii de teorie, pentru care am pregatit un ghid extrem de detaliat. Cursantii nostri au aflat ce companii aeriene recruteaza, care sunt conditiile si cerintele de angajare si ce interviuri urmeaza sa aiba loc. Toate tipurile de probe au fost exersate pentru ca toti sa stie la ce sa se astepte in ziua interviului. Cursantii nostri au invatat sa fie mai increzatori, sa vorbeasca in engleza folosind termeni de aviatie, sa rezolve orice problema a unor posibili pasageri si cum sa fie mai creativi. Totodata ne-am asigurat ca fiecare cursant are dosarul pregatit pentru interviurile care urmeaza. Invitata noastra speciala, Lacramioara Boieru, fosta stewardesa la Emirates le-a impartasit cateva lucruri importante din activitatea ei. Sfaturile sale au fost extreme de importante, iar informatiile unice primite, asa cum ne-au declarat cursantii. De asemenea, fiecare cursant a primit informatii pretioase despre poze, avand in vedere ca am realizat CV-ul lor inca dinaintea cursului.

Mihai Soare, somelier

Partea de practica, de role play (inflight situations) a fost asteptata cu mare interes de toata lumea. Am avut un al doilea invitat special, pe somelierul Mihai Soare, care a explicat ce inseamna sa lucrezi cu clientii si ce produse poti oferi si cum anume atunci cand oaspetii au anumite asteptari. Viitorii insotitori de bord au avut parte de o activitate antrenanta, avand de raspuns la anumite cerinte ale oaspetelui nostru. Abordarea dinamica a tinut pe toata lumea atenta. La sfarsitul cursului, participantii au plecat cu notiuni noi, un limbaj comun, cunostinte si abilitati pe care sa le foloseasca la viitoarele selectii organizate de diferite companii aeriene.

V-am pregatit toate aceste poze reprezentative pentru a intelege mai bine de ce cursurile noastre premium sunt unice nu doar in Romania, cat si in Europa de Sud-Est!Am selectat toate aceste poze ca exemplu, căci experiența a fost foarte plăcută și valoroasă, iar momentele interesante au fost mai multe decât poți vedea. Despre curs pot spune faptul că toata lumea a fost de acord ca iti schimba foarte mult perceptia despre ce inseamna aviatia. Sub atenta mea indrumare, toti cursantii au realizat faptul ca trebuie sa vorbesti, sa servesti si sa te comporti intr-un anumit fel la interviurile de recrutare insotitori de bord. A fi optimist, faptul ca este important sa zambesti, ca trebuie sa pastrezi o atitudine placuta si multe alte detalii i-au facut sa inteleaga ce au de facut atunci cand se prezinta la interviu. Informatia a fost condensata, dar cu exemple la fiecare pas care i-au ajutat sa inteleaga mai bine ce inseamna Customer Service. In incheiere tin sa va multumesc tuturor celor prezenti si pentru surpriza dulce de la sfarist, ultima zi de curs fiind tinuta de ziua mea de nastere.

Pentru a te pregati pentru meseria de insotitor de bord, te invit la cursurile mele intensive de pregatire pentru interviul cu orice companie aeriana desfasurate la Cluj-Napoca si Bucuresti. Pentru mai multe detalii imi puteti scrie la adresa de email nicoletagherman@yahoo.com.