RecrutariViata ca stewardesa

PROFILUL CANDIDATILOR LA UN POST DE INSOTITOR DE BORD IN AVIATIA COMERCIALA

Știm că pasagerii care nu au zburat cu o anumită companie aeriană înainte aleg adesea aceeași companie aeriană datorită echipajului de cabină prezent la bord și de abordarea serviciului din cabină. Aceștia vor alege aceeași companie aeriană probabil pentru că au cel mai eficient program și zboară către locurile unde doresc să meargă. Clienții au tendința de a alege o companie aeriană din nou și din nou, deoarece găsesc anumite avantaje. Atenția la detalii, anticiparea nevoilor lor, ospitalitatea și alte abilități oferite de stewardese, fac o companie diferită de orice altă companie aeriană și, atunci când sunt combinate, fac o experiență să fie cu adevărat unică. Mai jos puteți citi ce alte aptitudini trebuie să arătați recrutorilor că dețineți dacă doriți să obțineți un loc de muncă în acest domeniu.

Performanță în interesul siguranței

Ca stewardesă veți contribui la siguranța aeronavei și ocupanților săi, la prevenirea accidentelor prin gestionarea pro-activă a siguranței și a gradului de conștientizare a situației. In timpul oricărei situații cu un pasager recalcitrant sau a unui exercițiu de grup, în primul rând contează: siguranța dvs. în calitate de echipaj, a colegilor și să îi salvați pe ceilalți. Arătați întotdeauna capacitatea dvs. de a vă păstra calmul în orice criză, aptitudinea de rezolvare rapidă a unei probleme, fiind o persoană orientată spre munca în echipă.

Pro-activ

Echipajul de cabină rezolvă în interesul călătorilor orice problemă. Nu numai că are rolul de a gestiona siguranța, ci și primul ajutor. Acest rol include prevenirea escaladării incidentelor în cabină, informarea echipajului de zbor cu privire la situațiile anormale observate în cabină (doamna gravidă care suferă de durere) sau cu privire la aeronave (decompresie), oferirea de informații generale (direcția Mecca când este timpul ca musulmanii să se roage), identificând si raportând orice condiții care poate reprezenta un risc pentru funcționarea în siguranță a altor echipaje, pasageri sau aeronave (pasagerul intoxicat).

Experiență

Rolul pe care îl joacă membrul echipajului de cabină, atât în ceea ce privește operațiunile normale de siguranță și în caz de situație anormală sau de urgență, presupune ca un candidat să fie deja competent și rezistent la stress. Totodată trebuie să le arate recrutorilor că este capabil de a învăța și aprofunda cursuri de pregătire pentru a obține competențe necesare. Personalul de recrutare trebuie să vadă o persoană competentă în fața lor, capabilă să își îndeplinească sarcinile în mod responsabil. Schimbarea fusurilor orare și a orelor de zbor, adaptarea la o viață flexibilă, muncind inclusiv noaptea, în week-end sau de sărbători nu ar trebui să fie o provocare pentru nici o persoană care vrea să fie membru al echipajului de cabină. Trebuie să arătați la interviu atitudinea de prietenie, capabil de a sprijini colegii, determinarea și reziliența de a lucra sub presiune. De asemenea, ar trebui să fiți deja un expert în domeniul serviciilor oferite clienților, politicos, dornic să ofere produsele cu eleganță si zâmbet pe buze.

Abilități excelente de comunicare

Competența de exprimare flentă în engleză (în scris și oral) a devenit o abilitate crucială pentru un viitor însoțitor de bord. Companiile aeriene se vor baza pe comunicarea dvs. eficientă cu colegii și clienții. De asemenea, abilitățile slabe de comunicare vă pot reduce șansele de a trece examenele din timpul training-urilor. Abilitatea de coordonare și comunicare vă vor promova personalitatea deschisă, pozitivă și interactivă pe care toți membrii echipajului ar trebui să o aibă înainte de a obține acest loc de muncă. Va trebui să gestionați în viitor nu numai o conversație cu clienții în timpul serviciului, ci și o problemă serioasă sau medicală cu persoanele care lucrează în domeniu sau cu colegul dvs. și să participați activ la astfel de situații. Este important să puteți vorbi nu numai engleza fluent, ci și alte limbi care vor facilita procesul de înțelegere a nevoilor clienților dvs.

Competențe în domeniul ospitalității

Companiile aeriene caută persoane care au experiență profesională în domeniul relațiilor cu clienții, relațiile publice, vânzări, ospitalitate sau turism, cu experiență în furnizarea de servicii excepționale. Ei au nevoie de persoane prietenoase, generoase, care să arate finețe. În această industrie, angajații trebuie să arate interes față de pasageri, folosind excelente abilități interpersonale, de comunicare și de serviciu. Arătați recrutorilor că atunci când vă întâmpinați un pasager la bord, îl veți primi ca și cum vine în casa noastră. Cineva a spus odată că pasagerii nu ar trebui să se simtă ca vizitând un muzeu atunci când zboară sau luând un autobuz, deoarece ar trebui să aveți calitățile unei persoane care știe să îi facă pe ceilalți să se simtă confortabil și în largul lor. Arătați capabilitatea de a anticipa nevoile pasagerilor chiar dacă provin din diferite culturi, obțineți tot ce au nevoie și oferiți-le soluții. Înainte de a avea un training, ar trebui să demonstrăți angajatorilor dvs. că sunteți orientat spre servicii, acordați atenție diplomației, răbdării și creativității, pentru a rezolva orice problemă la bord. Entuziasmul dvs. în ceea ce privește un pasager ar trebui să fie însoțit în mod ideal de experiența de a gestiona rapid orice problemă ar avea. Acestea sunt calitățile care vă vor ajuta să treceți cu succes orice interviu de recrutare stewardese.

Apt de muncă

Calificările personale pentru un viitor însoțitor de zbor nu sunt doar vârsta minimă, ci și anumite restricții privind imaginea, înălțimea, greutatea, un ten curat, fără tatuaje sau piercing la vedere cand se poartă uniforma sau semne de acnee, deoarece veți reprezenta compania aeriană public. Sănătatea, auzul și vederea sunt de asemenea importante, la fel de mult ca aspectul serios și profesional.

Personalitatea

Prezentarea dvs. personală ar trebui să fie imaculată, arătând răbdare, modestie cu un bun simț al umorului, dar și maniere foarte bune. Un viitor membru al echipajului de cabină ar trebui să fie flexibil și să muncească în echipă, carismatic, având abilități sociale și o atitudine pozitivă.